Full fart i Møller Bil, med høye ambisjoner for fremtiden
–Kundene våre skal elske oss, og vi ønsker å være best i Norden. Ved å etterleve verdiene våre - initiativrik, åpen, ærlig, tydelig og omsorgsfull - skal vi sørge for at Møller Bil er helt i front når det gjelder digitalisering og kundeopplevelse, sier Malin Valdal Corneliussen, ny markedsdirektør i Møller Bil AS.
Som ny markedsdirektør forteller Malin hva som motiverte henne til å ta jobben.
–Bilbransjen er kjempespennende. Mobilitet er i radikal endring, og vi som forbrukere endrer oss raskt, og forventer både sømløshet og gode kundeopplevelser tilpasset våre behov. Å få være med på å forme fremtidens mobilitetsløsninger er utrolig spennende. Norge er også det første landet i verden hvor myndighetene har bestemt at bilparken skal elektrifiseres, og at det kun skal selges nullutslippsbiler fra 2025. Hos Møller Bil er allerede 90 prosent av nybilsalget elektrisk. For meg er det utrolig motiverende å jobbe i et selskap som ønsker å lede utviklingen, sier Malin.
Bærekraft er vår nye fremtidskraft
Møller Mobility Group har akkurat lansert strategien «Dare to move», som både er en ledestjerne og en mentalitet på samme tid. Ambisjonene er tuftet på et genuint, internt ønske om å utvikle egne ansatte, transformere for fremtiden, og sikre at dette skjer på en bærekraftig måte. Det handler om folk, forretning og bærekraft, som en fremtidskraft.
Selskapet har stor investeringsevne og -vilje, og ønsker å forbedre hverdagen til bilkundene. I tillegg er det viktig for Møller Bil å være en arbeidsplass som ivaretar folkene internt. Her er ingen spisse albuer, og miljøet er raust med åpne, ærlige og omsorgsfulle kollegaer.
–Jeg har selv bare vært her en kort stund, men jeg oppdaget fort at dette er et sted hvor folk har det gøy sammen, og at dette er et sted hvor folk trives. Det er jeg veldig glad for å få være en del av.
Kulturen internt speiler også ambisjonene for bærekraft. – Bærekraft handler både om å ivareta kloden, men også om å legge til rette for et mer sosialt bærekraftig samfunn. I Møller Bil har vi blant annet et prosjekt vi kaller Møller Medvind, hvor vi gir de, som av ulike årsaker har havnet litt på utsiden, en sjanse. Gjennom Møller Medvind har vi ansatte som blant annet jobber med å klargjøre bilene våre, og som bidrar til verdiskaping internt. Jeg opplever min nye arbeidsplass som både et progressivt og engasjerende selskap, sier Malin.
Digitalt og sømløst bilhold
I disse dager bygges markedsavdelingen for å møte fremtidige bilisters behov. Et helt eget nytt web-univers skal utvikles. Møller Bil skal gjøre det enklere å være bilkunde, og gjennom effektiv digital kommunikasjon skal vi sikre at vi møter kundene våre og deres behov på en god og sømløs måte. Markedsavdelingen skal være en faglig, sterk gjeng på 10-15 personer og koble sammen kundereisen, fra salg og kjøp, til vedlikehold og bruk av bil. Møller Bil skal bli best på digital kundeopplevelse og funksjonalitet, og å ivareta kundereisen fra A-Å.
–Vi jobber med kjempespennende utfordringer, og hvor løsningene virkelig kan utgjøre en forskjell. Som medarbeider hos oss kan du være med å bygge noe fra grunnen av. Målet er å få til en sømløs kundereise og vi skal ‘benchmarke’ oss mot de flinkeste. Vi ønsker nå flere kollegaer som kan hjelpe oss å se muligheter og videreutvikle tjenestene våre, sier Malin.
Disse stillingene er nå besatt, men det dukker stadig opp nye muligheter! Ved å registrere din CV hos oss blir du varslet om nye stillinger som er relevant for deg. Du kan også se alle ledige stillinger her.