Vil du jobbe med en norsk merkevare med suksess hjemme og ute?

Vil du jobbe med en norsk merkevare med suksess hjemme og ute?

I disse dager lanserer Wilfa sitt andre produkt i samarbeid med kaffekunstneren Tim Wendelboe – en kaffekvern. Kvernens spesielle funksjoner gjør at de malte kaffeenhetene får lik størrelse, som igjen gir den beste kaffesmaken. Forbrukere stiller i dag store krav til profesjonell kvalitet i hjemmet – et spesialistområde for Wilfa. Nå ønsker selskapet en ny grafisk designer som kan bidra til ytterligere merkevareutvikling både i Norden og Europa.

Det er langt fra sikkert at du som grafisk designer har kaffetrakteren Wilfa tidligere utviklet sammen med Tim Wendelboe. Det er heller ikke noe krav, men det som derimot er et krav, er at du liker god kaffe ;-). I tillegg ønsker Wilfa at du har sterk formsans og er så trygg i faget at du kan bidra i utvikling av merkevaren, riktig emballasje tilpasset ulike markeder og skape øvrig materiell som gir verdi for kundene. Du må ha teft for design og trender, både hjemme og ute.
-Du må være selvgående og kunne drive prosesser fremover, i samarbeid med mange interessante leverandører og våre kontorer i Norden og i Kina, sier Arild Jørgensen, VP Innovation and Product Development.

Fremmer skandinavisk kvalitet
I Wilfa møter du et selskap med tradisjoner tilbake til 1948 og som i dag leverer produkter som appellerer til kunder i mange markeder. Som Wilfas grafiske designer vil du få stor påvirkning på den videre utviklingen av merkevaren. Du vil møte en organisasjon som er opptatt av kvalitet, skandinavisk kvalitet.
– I Wilfa jobber vi innen forbrukermarkedet for å utvikle produkter som setter ny standard på ytelse og funksjonalitet. Vår oppgave er å sette kunden i fokus slik at all utvikling har som mål å skape verdi for våre kunder enten om dette er innen produktutvikling, teknologi eller kundeservice.

For mer informasjon om stillingen >>

Publisert: 3. januar 2019