Styrker laget med 5 digitale spisser

Styrker laget med 5 digitale spisser

Over 4 millioner mennesker fulgte lanseringen av A-Z Sportswear. Var du en av dem? Da kjenner du sikkert til at en av verdens beste fotballspillere, Zlatan Ibrahimovic samarbeider med Varner om kleskolleksjonen og nettbutikken A-Z.com. Digital Media i Varner er bl.a. ansvarlig for utviklingen av A-Z.com netthandelsløsning og skal nå styrke vinnerlaget med 5 nye digitale spisser.

Digital Media har lansert 6 nettbutikker i 11 land i løpet av 4 år og har derfor etablert et internt EPiServer utviklingsmiljø som er helt unikt i norsk sammenheng. Varner er ett av Nord-Europas største motekonsern med store ambisjoner innenfor både netthandel og omnikanal vekst. Det betyr at du får mulighet til å jobbe med merkevarer som A-Z, Bik Bok, Carlings, Cubus, Days Like This, Dressmann, Volt, Urban og WOW. I Digital Media får du mulighet til å delta i en rekke spennende utviklingsløp innen digitale mulighetsområder for både e-handel og omnikanal med fokus på gode kundeopplevelser. Avdelingen har i dag et tverrfaglig team på 18 dyktige medarbeidere, bestående av utviklere, designere, prosjektledere og fotografer, i tillegg til et tett samarbeid med dyktige konsulenter fra utvalgte partnere. Vi ønsker nå 5 nye medarbeidere velkommen.

Utvikle et produkt som betyr mye for mange

Som utvikler i Digital Media sitter du tett på kunden og jobber hele tiden nær sluttproduktet.  – Du får jobbe med et enormt marked, og det du leverer har stor betydning for de som bruker løsningene. Vi jobber tett og lenge med produktene våre. Det skaper en helt spesiell ansvarsfølelse for produktet du utvikler – prosjektet er på en måte babyen din, sier Thorbjørn Fabricius Kahrs, som jobber som front-end utvikler i Digital Media.

Engasjement for digital utvikling

Alle som søker jobb i Digital Media må like å omdanne kundebehov til gode tekniske løsninger og å bidra til ny funksjonalitet på web og mobile plattformer. Du har et brennende engasjement for den digitale utviklingen, samt god forståelse for vare- og netthandel. Er du en problemløser, liker å snakke med folk, og evner å skape tillit og trygghet, så kan du være Digital Medias nye tekniske prosjektleder eller tekniske arkitekt. Prosjektlederen er en viktig brobygger mellom kjedene og Digital Media. Marianne Wallin Holen, leder av Digital Media, forteller at hennes drømmekandidat til prosjektlederstillingen er en person som har jobbet med digitale utviklingsprosjekter tidligere. Du bør også være systematisk, strukturert og god til å kommunisere og skape tillit.

Som vår nye tekniske arkitekt er du genuint interessert i system- og løsningsdesign, og du blir sentral i forhold til videre utvikling og de teknologiske valgene vi skal ta, sier Holen.

Utvikle deg kreativt innenfor teknologi

Thomas Holter er .NET utvikler i Digital Media. Han forteller at det beste med å jobbe i Digital Media er at mange bruker løsningen. Han ønsker hele tiden å strekke seg litt lenger for å tilby best mulige løsninger, fordi det nettopp påvirker så mange.

– Som utvikler står kundereisen i fokus, og du jobber for å levere det beste produktet til kunden. Vi får lov til å utvikle oss kreativt innenfor teknologien, og det er rom for hele tiden å lære mer, sier Holter.

Med mange parallelle prosjekter vil det være høy aktivitet og store forventninger til oss i Digital Media framover. Samtidig vil vi være en del av en fantastisk reise sammen med alle merkevarene for å nå deres mål, sier Marianne Holen. Med vår sterke kultur med fokus på mennesker og potensiale i mennesker, så har vi et attraktivt miljø med store utviklingsmuligheter for de rette kandidatene.

Publisert: 3. juli 2016