Amedia søker CRM konsulent

Amedia søker CRM konsulent

Vil du jobbe med CRM i et medieselskap med sterkt fokus på digital innovasjon?

Amedia er blant Europas beste medievirksomheter til å drive digital innovasjon, og vant nylig en av prisene under utdelingen av European Digital Media Awards.

Nå søker vi en CRM konsulent som kan bidra til å skape veien videre. Vi tror du er tidlig i karrieren, brenner for den digitale kundereisen og tør å utfordre hvordan vi skaper gode kundeopplevelser.   

Hos Amedia står kunden i fokus, noe som preger hele vår kultur. Ny og bedre teknologi gjør at vi fremover vil kunne kommunisere en-til-en med hver enkelt kunde. Målet er at kundene skal oppleve kommunikasjonen vår som engasjerende, personlig og relevant. Som CRM konsulent skal du bidra til å øke kundelojaliteten gjennom å utvikle kommunikasjon i vårt CRM verktøy.
 
Ansvar og oppgaver
  • Bidra til å øke kundelojaliteten gjennom å utvikle kommunikasjon i vårt CRM verktøy
  • Ha ansvar for utvikling, implementering og vedlikehold av kundedialog gjennom viktige faser av kundereisen
  • Være en kompetent bidragsyter i arbeid med å utvikle datadrevet kommunikasjon i et helhetlig kundeperspektiv
  • Planlegge og gjennomføre aktiviteter og eksperimenter som bidrar til å øke bruken av de ulike produktene våre
  • Identifisere muligheter og utvikle ideer for hvordan vi kan gjøre kommunikasjonen med kundene våre mer relevant og personlig
  • Drive gjennom standardisering av arbeidsprosesser og anbefalte forbedringsområder
  • Teste og videreutvikle kundedialog
Utdannelse og kvalifikasjoner
  • Utdannelse på Bachelor eller Master nivå innen f. eks. markedsføring, IT og informasjonssystemer
  • Minimum 1-2 års relevant erfaring
  • God teknologiforståelse og interesse for HTML og SQL
  • Erfaring med CRM og bruk av digitale verktøy i kommunikasjon med kundene vil være en fordel                                                                             
Personlige egenskaper
  • Kunde-, markeds- og forretningsorientert
  • Ryddig og strukturert
  • God gjennomføringsevne
  • Evne til å arbeide i team, så vel som selvstendig
  • Initiativrik og kreativ 
Vi tilbyr
  • En spennende stilling i et dynamisk mediemiljø. CRM har et tett samspill med konsernets funksjoner innenfor teknologi, produktutvikling, analyse, markedsføring, salg og redaksjonelle miljøer
  • Konkurransedyktige betingelser
  • Gode pensjons- og velferdsordninger
  • Karrieremuligheter i et stort mediekonsern 

For nærmere informasjon om stillingen ta kontakt med Håvard Løkke i Nye og Kloke Hoder, tlf 92055306 eller Marcello Falch i Amedia, tlf 93217795.
 
Søknadsfrist: Snarest

 
Amedia er Norges største utgiver av lokale medier. Konsernet eier 63 abonnementsaviser og tre gratisaviser, det digitale riksmediet Nettavisen. I tillegg driver Amedia trykkeri- og distribusjonsvirksomhet i Norge og trykkerivirksomhet i Russland. Fellesfunksjoner som IT, utvikling, forbrukermarked, analyse, regnskap, annonseproduksjon, kundesenter og sideproduksjon er samlet i sentrale enheter som understøtter driften av mediehusene. I 2016 omsatte Amedia for 3 593 millioner kroner.