Amedia søker CRM konsulent

Amedia søker CRM konsulent

Hos Amedia står kunden i fokus, noe som preger hele vår kultur. Som CRM Konsulent skal du engasjere gjennom kundereisen ved hjelp av innsiktsbasert og tilpasset kommunikasjon. På denne måten skal vi tilby relevant informasjon, for å dekke deres behov.

Amedia Forbrukermarked ser etter en sterk og tydelig kollega i det tverrfaglige kommunikasjonsarbeidet for våre ulike produktområder, som tør å utfordre det etablerte og komme med nye innfallsvinkler til gjennomføring av arbeidsprosesser.

Ansvaret ligger i å tilrettelegge for at Amedia beholder sine eksisterende kunder og reduserer frafall som følge av utvikling og forbedring av all kundedialog.
 
Ansvar og oppgaver
  • Drift og utvikling av kunde – og lojalitetskonsepter for å sikre optimal kundetilfredshet
  • Tilrettelegge og gjennomføre salgs- og bevaringsaktiviteter
  • Utvikling og optimalisering av kundedialogen og «kundereisen». Tilpasse kundedialogen til relevante segmenter og sikre personalisering i form av 1:1 kommunikasjon. Fokus på automatisering og digitalisering
  • Skal holde seg oppdatert på studier, forskning og trender innen kundedialog og kundereise, og sørge for pilotering/testing knyttet til dette i Amedia
  • Koordinerende ansvar på tvers av Amedia mht. læring og erfaringsdeling knyttet til kundeservice, Min side, kundedialog og i hvilke kanaler dette skal skje
  • Jobbe tett med øvrige avdelinger for å sikre at funksjonaliteten fungerer og sette krav til videreutvikling
  • Drive gjennom standardisering av arbeidsprosesser og anbefalte forbedringsområder
 
Utdannelse og kvalifikasjoner
  • Relevant utdannelse
  • 1-3 års relevant arbeidserfaring
  • Fordelaktig med kjennskap til Portrait Dialogue og SQL
  • Grunnleggende interesse for HTML, CSS og JavaScript
  • Fordelaktig med erfaring fra CRM-arbeid der man jobber innsiktsdrevet, metodisk og segmentert gjennom alle kanaler for å verdiøke kundebasen mest mulig                                                                                       
Personlige egenskaper
  • Kunde-, markeds- og forretningsorientert
  • Ryddig og strukturert
  • God gjennomføringsevne
  • Evne til å arbeide i team, så vel som selvstendig
  • Initiativrik og kreativ 
Vi tilbyr
  • En spennende stilling i et dynamisk mediemiljø. Amedia Forbrukermarked har et tett samspill med konsernets funksjoner innenfor teknologi, produktutvikling, analyse, markedsføring, salg og redaksjonelle miljøer
  • Konkurransedyktige betingelser
  • Gode pensjons- og velferdsordninger
  • Karrieremuligheter i et stort mediekonsern
For nærmere informasjon om stillingen ta kontakt med Håvard Løkke i Nye og Kloke Hoder, tlf 92055306 eller Marcello Falch i Amedia, tlf 93217795. 

Søknadsfrist: snarest
Arbeidssted: Akersgata 34, 0160 Oslo


 
Amedia er landets største utgiver av lokale medier og omsatte i 2016 for 3,6 milliarder kroner. Daglig når konsernets medier 2,1 millioner lesere gjennom sine 62 avistitler og Nettavisen. Amedia driver i tillegg omfattende trykkerivirksomhet i Norge og Russland. For mer informasjon se www.amedia.no.