NAF ruster seg for de digitale utfordringene

NAF ruster seg for de digitale utfordringene

Når NAF skal ruste seg for den digitale kommunikasjons- og tjenesteutviklingen, øker behovet for ytterligere digital kompetanse.

NAF er i en omfattende utvikling og jobber aktivt med å bli en organisasjon som ivaretar bilister og trafikanters digitale behov.  For å skape den beste brukeropplevelsen må organisasjonen styrke det digitale miljøet, i denne runden med en digital markedsfører.
– I disse dager endrer vi våre interne arbeidsmetoder. Vi er i ferd med å etablere agile team med kompetanse fra ulike deler av organisasjonen, og vi har et økt behov for digitale talenter i tiden fremover, sier Bjørn Gundersen, leder av Digitale kanaler i NAF.

Optimalisering og utvikling
Avdelingen for Digitale kanaler støtter arbeidet i hele organisasjonen med digital kompetanse bla. marked, CRM, medlemskap og produkt. På tvers av NAF og i teamene utvikles det kampanjer, aktiviteter og tjenester og vi må nå styrkes med en allsidig, digital markedsfører.
– Vår nye digitale markedsfører vil involveres i både optimalisering og utvikling av kommunikasjon, aktiviteter og nye tjenester. Personen må derfor være engasjert og entusiastisk, samt nysgjerrig på nye muligheter og kreativ når oppgavene løses. Hun eller han må kunne ta beslutninger basert på innsikt og data, og ha gode analytiske evner. I tillegg må vår nye kollega kunne jobbe strukturert i en hektisk hverdag, sier Gundersen.

Lunsj på Kroa
Den nye digitale markedsføreren får jobbe i helt nye lokaler i Oslo sentrum, i Rådhusgata 2, også kalt R2 internt. Rundt 150 NAF-ansatte flytter i disse dager inn i den nyoppussede NAF Gården som kan skilte med helt nyrenoverte lokaler og arbeidsplasser, tilpasset fremtidens arbeidsplass og jobbing i agile team.
–Vi gleder oss veldig til å flytte inn i en ny NAF-gård i Oslo sentrum, et steinkast fra Børsen, Operaen, Oslo S, Salt og Vippa. Ikke nok med at lokalene er både funksjonelle og stilige, lunsjen skal ikke lenger inntas i «kantina», men i en egen personalrestaurant med navnet Kroa. Det betyr at vi kan glede oss over kulinariske innslag hver eneste dag, opplyser Gundersen.

For mer informasjon om stillingen >>

Publisert: 14. november 2018