Digitalbyrå søker Client Service Manager og Prosjektleder

Digitalbyrå søker Client Service Manager og Prosjektleder

Oculos er et ledende teknologi- og marketingmiljø i Norden. Med sine tre forretningsområder Strategi, Teknologi og Marketing Operation er selskapet anerkjent for å lage nyskapende kundeopplevelser og lønnsomme lojalitetskonsepter for kjente, nasjonale og internasjonale merkevarer. På få år har selskapet doblet omsetningen og teller 35 medarbeidere i Norge. For å videreutvikle forretningen med nye og bestående kunder er Oculos nå på jakt etter en dyktig Client Service Manager.

I følge leder for kundetjenester Toralf Waaktaar-Slokvik har Oculos hatt en fantastisk reise. Digitalbyrået feirer straks 20 års jubileum og ble gründet av to personer som i dag er kommersielt og teknisk ansvarlige og fortsatt sterkt delaktig i selskapet. Med en digital plattform som både måler offline og online salg, utvikler Oculos effektive kampanjer, basert på forbrukeres kjøpshistorikk, profil og kampanjehistorikk. På kundelisten står flere av Norges og Nordens største retailere. Vår egen multikanalplattformen gjør at disse kundene kan kommunisere med sine sluttkunder og tilby dem spesielt relevante tilbud og innhold.

Selvinnsikt, drive og leveranseevne

Oculos søker nå etter to kollegaer som kan være med å utvikle kundeforholdene ytterligere og som også vil være med å bygge ny business. For Client Service Manager vil erfaring med å utvikle kundeforhold basert på data og innsikt, og erfaring fra kundereise og multikanalarbeid, være positivt. Prosjektlederen bør ha erfaring fra digitale prosjekter og evnen til å drive prosjekter effektivt og kundevennlig.  Erfaring fra CRM/kundedialog er en stor fordel.

–Vi ønsker oss to sosialt smarte kollegar som kan ta del i vår spennende selskapsvekst. Vi ønsker oss selvgående mennesker med drive, som trives i et miljø med høyt tempo og krav til resultater, sier Toralf.

Verdidrevet kultur og spennende kompetansemiljø

Verdiene kompetent, ærlig, nytenkende, nøyaktig og leken preger, i følge Toralf, hele selskapet. Alle medarbeidere måles på hvordan de etterlever verdiene, og hvert år gjennomføres Oculos Awards  – en begivenhet med kåring og feiring av de kollegaene som best lever opp til verdiene.

–Som Client Service Manager eller prosjektleder i Oculos får du spennende faglige utfordringer. Vi som allerede jobber her, er entusiastisk opptatt av å hjelpe våre kunder til å bli vinnere i sine kundelojalitetsprogrammer. Dette gjør vi med å utvikle lønnsomme og målbare kunderelasjoner, med utnyttelse av teknologi, kundeinformasjon og spennende markedskonsepter. I tillegg får du jobbe med fantastiske kollegaer, og ikke minst noen av Norges beste merkevarer og samarbeidspartnere, sier Toralf.

Publisert: 19. januar 2017